to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, Disember 15, 2010

HiDoP aKu iNi BeRMuSim

aku baru je mencube untuk pakai shawl..
padahla dlupon aku pnah je pakai shawl..
tapi tak lame..
skejap je..
sebab bagi aku pakai shawl ni rumet..
aku ske yang simple-simple..
kalau tudung sarung tu seswai ngan mke aku,mmg aku da bedal da pakai tudung tu je..

nasib la muke aku ni tak brape nak seswai pakai tudung gitu..

dlu time musim aku ngah gile nak pakai shawl ni,jangan cakap la..
belambak-lambak shawl aku bli..






sudahnye,aku bkannye pakai sangatpon...
time musim aku pakai shawl tu je la aku pakai..
ade gak selai due shawl aku yang aku bli tapi aku tak pernah pakai..
membazirkan?

muke aku yang macam angelina jolie ni payah sket nak pakai bende fanci-fanci ni..
hape?free hair je??
ko gile?dose aku da cukop banyak,ko nak suro aku tambah koleksi lagi ke?
tak maw aku!!
bebalik pade cite shawl tadi..
skunk ni aku da cube try test segale macam aksesori yang bleh digunekan besame shawl agar tidak menampakkan muke aku yang tlampau kecik ni bile pakai shawl..
payah jugak..
padahal pakai tudung tu untuk menyenangkan..
yela,tak payah sebok nak dandan-dandan,hias bagai nak rak siap buboh karat-karat lagik kat rambot semate-mate nak bagitau kat satu dunie yang paip air kat umah aku tu da bekarat..
dats why kaler rambut aku camni:

tapi tak la bemakne pakai tudung ni,aku tak jage rambut langsung!
walaupon aku bli syampu sunsilk yang kaler oren tu,aku bli bkan sebab rambut aku rosak..

aku bli syampu tu sebab aku suke bau die..
macam gule-gule seyh..
stim je bile basoh rambot tu..
and secare tak langsung,aku jadi suke mandi..
*erk~bkanla bemaksud aku ni tak suke mandi ok??

bebalik pade cite shawl tadi,untuk cuti kali ni,aku cube untuk pakai balik sume koleksi shawl yang aku pnah ade..
yela..aku tamau bazir-bazir..
membazir tukan amalan syaitoonirrajim namenye..
so,kalau korang ade opinion camne untuk aku cube gayekan shawal aku ni,gtaw la ye..

pee/ass: saye budak baru belajar..kalau salah tolong jolokkan tunjukkan..
pee/ass 2: mak cik aku cakap,tudung skunk ni macam-macam pesyen ade..yang tinggal cume nak pakai ataw tak je...

Tiada ulasan: