to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Disember 14, 2010

THe CHRoNiCLeS oF NaRNia: THe VoYaGe oF THe DaWN TReaDeR: aKu Da TeNGoK TuuUu~

hangout ngan member skolah aku tadi...
kat time square..
wuuu~tengok cite narnia tu..

sonok gile..
aku siap nanges-nanges lagi dalam panggung tu...
sedey gile..(padahal stiap kali nengok cite narnia aku nanges..)
tapi tade la sampai meleleh-leleh hingos aku tu..
kene kaber cun jugak sebab seblah aku ade mamat ensem woo!!
bengang gak la awal-awal tu Eustace(kezen dowang) cam sangat menyerabutkan..
~ni la bdak yang sengal + menyakitkan hati at the beginning of the story tuh~

tapi pas die tuka jadi nage,die sangat bez...
siap jadik kawan bek ngan tikus tu lagi aw..
tikus tu pon sangat comel..
Eustace gak banyak tolong Lucy ngan Edmund kali ni walaupon awal-awal tu rase cam die tak payah ade je dalam cite ni..
~da besa da lucy dalam cite ni..dlu time awal-awal aku tengok,kecik comei je die..~
~Edmund ni pon da makin ensem skunk ni..wuuuu~

tapi disebabkan Edmund ngan Lucy dah grad dari dunie Narnia ni,aku rase,nextnye Narnia,mesti Eustace plak jadi watak utame kan?
kalau tak,takkan la dowang penat-penat gi buat watak Eustace yang memenyampahkan pastu tuka jadik nage,pastu tuka balik jadi bdak laki yang baik kan?
~Eustace lepas ditukar jadik nage,tros kawan baek ngan tikos nieh~

btol tak??
mintak-mintak time tu die da besa dan ensem cam Prince Caspian gak..
~ensemkan prince caspian ni??wewwwiitt!!pakwe aku seyh~

Aslan pon muncul gak dalam cite kali ni...
tapi at the end je la yang banyaknyepon..
singe ni memang ske men nyuruk-nyuruk kot??
sume cite Narnia seblom-seblom ni pon,die cam tu jugak..
die munculpon sebab nak tunjuk kat kite yang Aslan tu ade kingdom sendrik..
tapi sape yang gi kingdom die tak leh return balik...
pas abes je dowangnye adventure tu,tikus tupon give up and live happily ever after kat Aslannye kingdom..
mungkin penat barangkali...
~muke sememeh masing-masing bile tikos tu letak jawatan..~

ha..part ni la aku nanges bagai nak rak...
sebab tikos tu comei..
cam Dobby dalam cite Harry Potter gak aw...
overall,cite ni aku bagi 5 tahek bintang dari 5...
full mark siyot...
sebab aku memang peminat-kipas-susah-berenti cite Narnia pon..
sape yang tak pi tengok lagi,bek gi tengok..
kalau tak,rugi woo!

Tiada ulasan: