to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Isnin, Disember 13, 2010

HaRi iNi TiGe BeLaS HaRiBuLaN DoBLaS Due RiBu SpLoH


kalau nak diikutkan,aku sangat suke berblogging...
sampai setiap hari seblom aku tido,aku akan pikir entry ape yang aku akan buat esoknye..
entahla..kinda diary to me..
aku buat blog ni,saje suke-suke..
saje nak isi mase lapang...
saje nak lepaskan ape yang aku rase..
saje nak cakap bengong-bengong..
sebab aku realize,tak semue orang boleh terime ape yang kite cube sampaikan..
and kalau aku tulis kat blog ni pon,diorang tak puas hati,bukan salah aku..
aku tak surohpon diorang bace...
and yang pastinye,aku buat blog ni,bukan untuk carik gadoh ngan orang..
bukan untuk maki-maki orang(walaupon kadang-kadang tu agak tak puas hati) dan juge bukan untuk mengaibkan orang lain..
aku juz nak have some fun and chill okay?

oh ye,ape yang aku bebel-bebel ni?
ape kaitan ngan tarikh ni??
hahahaha!sape yang slalu bace blog aku or penah satu mase dulu jadik kawan rapat aku akan taw la kenape tarikh ni bemakne bagi aku..
bkan tarikh lahir aku la bengong!
tarikh nikah pon blom jugak sebab aritu aku baru jek tolak pinangan Fahrin tu..
alasan aku sebab nak tunggu Iqram Dinzly..
tarikh menopos?ko nak makan penampa ke hah?
pade sape yang tertanye-tanye tu,bace la entry ini..
aah ann?
aku baru cite pasai Yang Pertamaxxx #1 ngan Yang Keduaxxxx #2 ann?
yang #3 ngan #4 blom ag...
xpela,meh aku buat summary je..
yang pertame:penyabar,sangat romentik,sangat memahami...
yang kedue:sangat kelakar,kalau dok ngan die mmg tak kering gusi la!!
yang ketige:sangat pandai amik gambaq,matang
yang bongsu(stakat ni):leadership yang sgt bagus!!

pee/ass: so untuk yang next nieh,aku nak peranakkan dari yang #1 + #2 + #3 + #4,boleh tak?
sape-sape,tolong carikkan untuk aku

Tiada ulasan: