to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Isnin, Disember 13, 2010

aKuLaH PiLiHaN MaK MeNTua TaW!!

aku da habaq mai dah..
tak payah sebok-sebok dok gatai nak carik laki..
aku buat kuiz kat pesbuk tadi hang taw aku dapat apa?
aku dapat result ni:

kemane orang pegi orang asyik bertanye dah berpunye ke blom??
aku rase tak!ade pule orang nak betanye melainkan pakcik aku??
pandai amik ati?
tadehal lah..
ati,limpe,hempedu,jantung..
sume aku bley cilok..
kat matrik dlu ade gak aku bedah tikus..

aku rase tikus ngan orang ni same je..
so dun wurry la..
juz name which part ko maw aku cilok...
mane taw aku bleyh mnuntut ngan Mona Pendi ke..
ahahahaha~nak jodohkan ngan anak dorang?
meh aku nak reply sket...
"makcik,anak makcik ensem macam Iqram Dinzly tak?kaye cam Donald Trump tak?sedap plok cam Fahrin Ahmad tak??kalau tak,sayepon tak maw taw..."
hahahah!korang agak-agakla kan,kalau aku jawab gitu,aku still kategori yang disayangi mak mentua ke??

pee/ass:assalamualaikum makcik..makcik ape khabar?tumpang lalu..saye nak masak kejap kat dapur ye?
*sile hafal skrip ini jike mahu jadi seperti saye..saye sudah..anda bile lagi?

Tiada ulasan: