to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Isnin, Disember 20, 2010

SeRaSi BeRSaMa KeR SeRaBai BeRSaMa??

sape tengok serasi bersame semalam?
sile angkat pungkok!!!
okeh,aku suroh angkat je,,jangan lepaskan ape-ape gas yang tidak perlu ye..
kalau tak aku sekeh satgi!
sebagai juri tetap untuk rancangan tu,aku nak kumen sket la..
aku tak puas ati sebenarnye asal time pusingan pertame tu,laen pasangan laen soklan..
oh ye,semalam ade pasangan Ako Mustapha,Adlin Aman Ramli ngan Aziz M Osman tu..
Ako Mustapha & Kartina(kott)
Adlin & Emilda
Aziz M. Osman & Puteri Lily

ikat bini tige-tige pasangan tu pastu halekan muke masing-masing kat cili giling tu..
agak-agak macam curik dengar je,tonyoh mke dorang ngan cili giling tu..
mesti cool ann?
pastu tanye ako,adlin ngan aziz tu kite tanye soklan yang same..
contohnye:

  1. sepanjang hari ni,korang dah berak ke blom?
  2. berak tadi,adekah terdapat jagung pade tahi anda?
  3. adekah anda berak cirit atawpon berak ketol?
kalau agak-agak bini diorang jawab tak same ngan jawapan yang laki dorang bagi,yang laki kene kejutan letrik ke..
kan ke bez tu..
extreme abes!
ha..macam tu barula nampak serasi..
pastu soklan yang dibagi tu biala pilihan jawapan tu antare 2 ataw 3 je..
tade la telampau unibesel sangat ann?
macam semalam pasangan aziz m osman tu..
soklan ditanye pade bini die,"bilekah kali pertame aziz dibideokan?"
yang si puteri lily ni jawab kecik-kecik dalam setaun pastu name drama ape ntah die sebot..
aziz plak jawab kecik-kecik umo 6 bulan dan name drama yang dibagitau tu sungguh jaoh skali ngan ape yang bini die bagitaw..
ala..macam ko cakap ko nak tengok cite cincan but eksheli ko tengok cite doremon..
~erk..cite ni masih blom dipasarkan lagi ye~

kan laen tu??
aku mati-mati ingat jawapan dowang tu salah sebab bagi aku,tak same..
tapi bagi aznil ngan syarifah syahira tu,die cakap btol..
kan ke payah nak tentukan btol ke salah tu ann?
aku rase,aku yang patot jadi derekter la mende alah ni..
baru orang sume nak tengok kot?
mungkin lepas ni aku kene letak jawatan sebagai juri tetap dah..
(-_-')
btol tak?
*sile cakap btol kalau tak aku sumpah ko jadik rebit kang!

Tiada ulasan: