to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Isnin, Disember 20, 2010

TeRiSi Jue CuTi SeMeSTeR Ku DeNgaN aKTiViTi!!

time awal-awal cuti dulu,aku rase bosan sangat..
bosan sebab tade bende nak buat..
so mule la aku mengemas-ngemas rumah..
tapi bile sume dah dikemas,aku jadi makin bosan..
takde mende dah nak buat..
nasib baik facebook sayang aku..
takmo bagi aku mati bosan..
die wujudkan game CITY VILLE nie..
haha!aku memang ske maen bende-bende cenggini..
macam civilisation gitu...
dulu aku rajin maen game AGE OF EMPIRE..
seronok!boleh tuka die punye zaman..
pastu bwat tentere banyak-banyak,gi serang musuh..
pastu ade orang kampung yang kene bina bangunan,potong pokok,kumpul mas ngan batu,carik makanan..
semate-mate untuk menghasilkan tentere..bez sangat..
tapi tu zaman umah aku pakai kompeter gedabak dlu la..
skunk ni tak..
masing-masing ade laptop sendrik...
make masing-masing maen kat laptop jek..
oh ye,aku nak tayang kat korang gamba kampung yang aku da bwat kat city ville tu..
ni die:
kool~
tige kali aku ubah-ubah taw bangunan die tu sebab nak bagi tempat tu chantek dan tersusun,,
*aku layak keje kat jabatan pembangunan bandar dan wilayah aww!!
game ni lebey kurang cam age of empire gak cume bezenye,ko tak payah nak buat tentere untuk men perang-perang tu..
die ade sediekan misi die sendirik...
untuk kali ni,aku kene bwat taman menan dan expension 3 kali...
tapi sekarang ni aku da tade tenage..
mungkin aku perlu tido sebab esok aku ade banyak bende yang perlu diberehkan!
aku perlu lawan sumer orang nie!chaiyok-chaiyok julianne mayor!

Tiada ulasan: