to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Disember 19, 2010

SuGaRDaDDy,,,BiLe MaW BaGi SaYe WaNG SaKu??

adoi..
da 2-3 hari dah aku dok pening pale ni...
migrainpon da makin rajin datang menjenguk..
haishh~ape aku nak buat ni?
nak gi jogging,sekarang tengah hujan..(hak tuih!itu cume alasan!)
aku nak kuar jalan-jalan ngan akak aku,da tataw nak bejalan pi mane..
lagipon,dwetpon tade dalam poket nie..
cmne nie?adoih...
bile la sugar daddy aku nak bagi dwet saku nie??
nak mintak kang die kate sem baru belom setat lagi..
kalau aku tak mintak,aku yang mati kutu tataw nak buat ape cuti-cuti ni...
gi jalan ngan kakak aku tadipon tataw nak buat ape..
anyway,nanti aku ade dinner sem depan..
insyaallah tema die black and white..
ade sape-sape nak taje pakaian aku?
aku tak demand tinggi-tinggi,yang macam nipon okei..hahahaha!
heh!comei tak klo aku pakai gini?


pee/ass: migrain sebab telebey tido~

Tiada ulasan: