to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Disember 12, 2010

TiGe BuJaNG HaWT MeLeToP-LeToP GiTu....

tengah-tengah malam nak buat gilak jap..
ade orang suroh aku buat entry pasal die..
konon-kononnye kalau aku buat entry pasal die ni,die jadi pelaris la kat blog aku..
huh!anda ini sunggoh poyo!
tapi disebabkan aku kenal korang 3 serangkai,entry kali ni aku buat untuk korang bertige...
sorry ea incik uzair suhaimi..
bukan anda sorang je pelaris blog aku nieh..
hahaha!
okeh,ini die muke orang yang tataw malu tu..

oh lupe..die suro aku gitaw korang skali yang die ni hot..
hot tang mane tu,aku tataw la ea..
sile usya sendiri..
hahaha!ape?gamba ni tak cukop hot??ok..sile usya gamba dibawah ni:
ha..ade gaye model tak?pade gurls-out-there yang nak ngusya,sile batalkan saje niat anda itu ok?
kerane hati kawan cek yang poyo ini telah dimiliki oleh cewek ganteng ini:
ha..ini buktinye,,,usha-usha je boleh..
nak kacau,aku rotan kang!!
die ni,nice orangnye,,bleh bwat belawak..
and orang yang selalu online kat pesbuk..
tak caye korang tengoklah sendrik..
sentiase ade muke mamat ni online kat pesbuk aww..
aku kenal diepon kat pesbuk je walaupon dulu kitorang se-KMJ..


ok,calon yang seterosnye ialah......

sile lihat yang belah kiri bebaju itam tu ye..
yang pakai baju merah tu masih bawah umur(mungkin..)
inila incik nasir...
die ni time KMJ dlu aku rapat ngan die sebab kitorang satu LDK..
sekejap je pon ngan die sebab tak lame lepas tu die kuar KMJ..
besela budak pandai..
dapat tawaran gi obesi..
bkan cam aku ni yang blaja ober de riber je..
oh..kowang nak gambaq yang lagi hot??sat na....

ha..tadi jejake kereta..
ni jejake moto plak..
boleh pilih mane satu yang korang nak..
sile pilih..tapi yang kereta tadi NOT AVAILABLE okay??
yang ni..urm...status??
sile tanye tuan empunye badan tu ye?
hehehehe..

yang last skali,jejake hawt ni...
*hawt kah??
ha..tengok tu..
ade gaye model kan??
die nipon aku kenal kat KMJ gak..
dulu aku kenal die sebagai member nasir..
sebab dulu kalau aku jumpe nasir mesti die ade skalik..
ala-ala gay gitu diorang berdue ni..
disebabkan aku dah tepuji die sket tadik,ni aku nak kaber balik..
sile lihat aksi chumeyl beliau..

lepas kurek idong,tido..
itulah hikmat,itulah nikmat!
hahaha!!

actually,uzair,hazir ngan nasir ni satu skolah..akupon tatw awal-awal..
hazir & uzair
nasir & hazir


lepas usya gambar-gambar diorang baru aku taw..
elokla tu kan?
sumenye nak -er -er blakang name..
haish~
ape-apepon,ini entry merapu..
saje nak promote membe-membe aku..
kalau ade sesape yang maw aku promote korang,sile bagitau..
aku ngan rele hati akan promote anda di blog aku..
mane taw korang jumpe jodoh kat sini ke..
bleh jadi blog carik jodoh,ye dak???


pee/ass: gambar semue dicurik dan distolen dari pesbuk mereka..maap ye..aku tade gamba kamoo semua...
gambaq diorang betige plak aku tak jumpe..
hehehehe!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

agak panas entry kali ini....