to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Januari 15, 2011

aPaBiLa YaNG MeNGaJaR iTu SeoRaNg LeLaKi

first 2 weeks kat UTM ni,da macam-macam assignment aku dah dapat..nak mengeluhpon tak boleh...dah namenye student kan??memang macam tu la pon student lifenye..itu baru assignment..tak termasuk interview lagi,presentation lagi..senang citer,aku tak dapat a good night sleep la sepanjang dua minggu ni(ini tiru ayat Dr Fahrul)..yang beznye,semester ni,semua lecturer aku lelaki..memang dah tak boleh nak bagi alasan la kalau tak mau datang kelas ann?walupon kelas pkol 8pagi,aku gagahkan jue diri ini semate-mate nak cuci mate usya lecturer*ini kes gatal terlebey!
Dr Fahrul,lecturer Eucaryote Diversity..hensemkan beliau?buat aku tak mau ponteng klass je..

tapi dalam banyak-banyak subjek aku ambil semester ni,aku paling suke kelas Basic Genetics..kalau dah namenyepon Genetics,korang paham-paham la..deal ngan bende-bende tak nampak dengan naked people eye tuu...pasal DNA-DNA tu la(erk~does word DNA-DNA tu wujud?sile abaikan ye..)Dr.Azman yang ajar kelas aku ni sangat gembire-pergi-bertuah orangnye...sikit-sikit gelak..sikit-sikit ketawe...nasib baik die tak pernah mengilai dalam kelas..kalau tak risau jugak aku nak masuk kelas die..
ini pule Dr azman..sangat gembire orangnye..cam tade masalah je..


untuk permulaan semester ni,biaselah..belajar bende-bende senang dulu(ayat budak malas belajar..)Pasal Mendelian's Law je pon..sape budak BIOLogi mesti taw punye lah..kalau korang tak taw,gugel la..ape salahnye tambah ilmu kan??kalau aku bebel-bebel kat sinipon,bukan semua orang nak paham..
~salah satu Mendelian's Law~

Dr Azman ni,die suke sangat bagi advise free of charge kat dalam kelas..die slalu pesan kat kitorang supaye sebelum kitorang get into a serious relationship,suruh partner kitorang tu buat health test dlu..bukan ape,die cume bagi advise so dat kitorang tak tanggung risiko dapat anak yang berpenyakit lah..thalesemia test la,huntington disease la,anaemia la...semua-semua tu lah..
~huntington disease~

everytime die cakap pasal tu,mesti lepas tu die akan gelak-gelak..akupon kadang-kadang tergelak jugak sebab aku rase die ni macam gembire beno orangnye sambil dalam hati aku dok pikir 'mesti die buat camtu dulu sebelum kahwin ngan bini die ann?' well,mungkin pade orang yang life science macam beliau tu rase bende tu yang paling penting untuk dilakukan sebelum kawin..tapi mengikut ajaran budak-budak-mude-yang-tak-brape-banyak-makan-garam yang aku dengar,diorang lebih pentingkan hati..ekekeke..


aku??ahahaha~tak payah tanyelah..tiade tips untuk mencari pasangan nak bagi kat korangpon..dari aku bagi tips kat korang,lebih baik aku bagi tips kat diri aku ann?lagipon buat sementare ni,aku malas nak pikir-pikir pasal bende tu..nak fokus kat study(ecececeh..padahal,tade orang nak kat akupon..)Since,Dr Azman tu selalu sangat cakap pasal pasangan-pasangan ni,member-member akupon start wondering,should we have a BOYFRIEND now?(oh ye,classmate aku ade 24 orang semuanye..dari 24 orang tu cume 2 orang je laki..dats why aku stressout perkataan BOYFRIEND tu,,ahahah)


pade yang dah berpunye tu,tahniah la ye..pade yang belum ade tu,"mari kite cari sugardaddy??"ahahaha~

pee/ass : aku bukan LESBIAN!

2 ulasan:

nur maisarah berkata...

aku juga bukannnnn. hee

Tanpa Nama berkata...

haha,,,,,sronok beno ea kamoo dgn sem bawu nie,,,,ahaks