to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Januari 04, 2011

DiaRy SeoRaNG PeLaJaR SQG TaHuN KeDue

Hari kedue, Semester ke empat, Kuliah pertame..




Subjek : research methodology and data collection..
Mase : 8 pagi sampai pkol seploh(dan telajak beberape menet untuk kelas petame subjek beliau)
Name Cegu: Nik Ahmad Nizam
Tempat : C08

alhamdulillah aku dapat lecturer lelaki..
first impression: oww...abg ni mesti technician..
jgn salahkan aku...die yang pakai baju biru...
dem!2 jam total digunakan untuk kuliah walaupun merupakan kuliah beliau yang pertame..
hehe!walau apepon,aku sukekan lecturer aku subjek ini..
aku rase die kelakar walaupon bile day tanye aku
"which part is funny?"
tak dapek den nak describe..
tapi ape yang aku taw,die la satu-satunye lecturer yang menunjukkan resume beliau semate-mate nak yakinkan kitorang yang diela yang paling seswai untuk mengaja kitorang subjek ni walaupon  die adelah seorang chemist yang bakal mengajar kami yang terdiri dari kanak-kanak BIOLogist..

Nota Buat Cegu : baek cegu!!saye akan mule speakup tanpe berenti-renti lagi untuk kelas-kelas yang akan datang!!sile tadah tlinge untuk dengar saye bebel-bebel..









Hari kedue, Semester ke empat, Kuliah ke dua..


Subjek : immunology
Mase : 11pagi-suppose 1 tgh hari..tapi die dismiss awal..
Nama Cegu: Dr Razauden Zulkifli (laki lagi..yes!!)
Tempat : N24

disebabkan Encik Nik lepaskan kitowang lambat tadi,kitowang masuk klaspon agak lambat(xlmbtpon...cme die yg masuk awal-awal)..
sumenye sebab nak sattlekan pertukaran seksyen untuk subjek ape ntah..
make kitowang tepakse ke fakulti dlu seblom ke N24..
okeh,jaoh taw N24 ngan fakulti kitowang..
tepakse la jalan sampai temengah-mengah..
tapi disebabkan Atiq gitaw yang lecturer ni ensem,aku bejuang meneruskan idop (sebab lapa) untuk sampai ke kelas(hyperbola disitu)..
sampai-sampai je,die da ade dalam kelas..
alamak!first impression je da teruk..datang klas lambat..
anyhow,aku ske subjek ni..(insyallah..)
disebabkan lecturer die pon boleh tahan(gatal bebeno) make aku nak set kat otak aku yang subjek ni interesting!
oh well,die agak baik sebab bagi kitowang kuar awal on da 1st class...
mekaseh cegu..

Nota Buat Cegu : saye janji sempene sem baru,tahun baru dan hidup baru ni,saye tamo ponteng klass cegu sebab cegu hot dan ensem yang boleh menyebabkan saye rase sedey untuk ponteng klass!(ceh!tade alasan lain yang lagi kukuh dow!)

2 ulasan:

nur maisarah berkata...

haha. dr mane dapat gambo encik nik ? hehe

JuLiaNnE JiTChiE berkata...

heh!
dr mane aku curik tu,adelah rahsie hati,okei??
ahahahaha~