to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Januari 02, 2011

HeY,SiLe SeDaR DiRi Tu SiKiT!!!

aku benci sikap sesetengah orang yang suke memburukkan ex die..
aku akui dulu akupon jenis yang macam tu..
tapi cmonla..
sangat tak matang la bagi aku...
nak-nak kalau umo tu da 25++..
AKU TAK SUKE OKAY???
jangan ko tetibe datang cite kat aku yang ko baru lepas putus pastu awek/pakwe ko dump ko bla bla bla..
pastu ko bley plak gi canang satu dunie betape bangsatnye ex ko..
sory kalau aku gune bahase kasar tapi AKU TAK SUKE!!
ape yang belaku,biala belaku..
ape gunenyepon ko nak bagitau orang keburukan orang lain?
ko rase dengan care tu kau akan bahagie?
dengan care buat orang lain tesekse??
KO SILAP BESAR!!
tak payah la sebab die mintak putus kat ko,ko nak cakap die tu betine/jantan sundal..
tak payah la sebab ko teringat-ingat kat die ko nak cakap die dah bomoh-bomohkan ko...
SANGAT TAK MASOK AKAL OKAY???
jangan datang kat aku becerite bende-bende camni kalau dalam hati nak mintak simpati mahupon menjalinkan rebound relationship!
nak-nak bile engkau tu LELAKI dan aku pule tak adelah nak KENAL kau sangatpon...
kalau kau memang kawan baik aku,aku tak kesah..aku sedie tadahkan telinge aku untuk dengar everything yang korang nak luahkan sebab aku taw,bile aku didumpkan,dengan korang jugelah tempat aku meluahkan perasaan..
its a win win situation...
tapi bagi orang macam kau,sekali due untuk bercerite,aku boleh terime..
tapi jike setiap kali kau datang kat aku semate-mate nak cerite kesengsaraan kau,aku akan cakap AKU MENYAMPAH!!!
kau lelaki!kau ade kawan!kenape kau tak ceritekan pade kawan-kawan kau yang lebih kenal kau???
kenape kau mesti nak ceritekan pade AKU???
kenape?muke aku ni ade nampak cam pakar kaunseling RUMAHTANGGE ke?
hubungan aku sendiripon goyah dan tak stabil,jadi kenape mesti MAHUKAN NASIHAT DARI AKU??
aku sangat tak suke bile kau menggunekan modal sebegitu semate-mate nak mengajak aku berborak dengan kau..
AKU BORING OKAY??
kalau kau rase diri kau yang susah dan tesekse ditinggalkan kekasih,well LOOK AROUND YOU!!
banyak lagi orang yang lebih susah dan terseksa dari kau!!
kalau kau tak boleh cari orang yang lebih susah dari kau,cube kau fikirkan kehidupan kucing jalanan!
dari kecil diorang belajar mencari makan sendiri dan yang KEMUNGKINAN BESAR DITINGGALKAN IBU BAPA..
penah kau lihat mereka give up??
PERNAH????well at least,kau kene bersyukur yang kau masih ade KELUARGA!
kamonla....jangan selalu merungut...sekali sekala kau nak mengeluh boleh..
tapi jangan sampai setiap kali kau JUMPE AKU,kau nak ceritekan bende yang same berulang-ulang kali..
AKU MUAK TAWU???
cube korang duduk diam dan berfikir sejenak,sampai bile korang nak jadi SO PATHETIC macam tu??
life must go on dude!!!
kalau kau terus macam tu,aku rase lebih baik kau jangan jalinkan hubungan serius langsung!
sebab bagi aku,orang macam kau ni,MASIH TAK SESUAI untuk hubungan-hubungan macam tu...
korang hanye akan menyiksakan pasangan masing-masing..
sudahlah..orang macam korang ni hanye akan membuatkan darah aku mendidih malam-malam bute ni...
pesanan aku,JANGAN JAJE KELEMAHAN ORANG LAIN!CERMIN DIRI SENDIRI DULU SEBAB AKU TAHU DIRI KORANGPON TAK PURRRRFEK MANE...sebab tu la korang kene dump jugak kot(okei,ini ditujukan untuk diri sendiri juge...)


pee/ass:aku dah cakap aku ni jahat..sori pade sape yang terase,tapi kalau aku tak cakap ni,mungkin korang tataw ape yang pompuan akan pikir bile korang slalu cakap pasal ex korang pade mereke...we also have our limitation..and ENOUGH IS ENOUGH!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

terbaek ! -uzair-