to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Januari 01, 2011

PeRiSiaN uNTuK CuTi KaLi iNi

da lame tak hapdet...malas sebenarnye..tade mud..tapi buat sementare ni,aku haplot la dlu gamba-gamba aku becuti ngan family aku ni..
adik aku gile kamera tapi pose dalam toilet je..

pose before gi brekpes

melangkah ngan yakinnye untuk mengejar makanan seblom abes

aku tido sini..*okeh,aku tipu je!

pantai bagan lalang yang mengotorkan menyesakkan mate yang memandang

playground khas untuk gagak

pandangan gold coast resort dari tepi

gold coast resort lagik

main bola pantai pepagi hari

antare tempat pelik di bandar sungai pelek
*tempat menghabeskan mase waktu malam..aahahaha

abc yang cam harem je rasenye..

bile aku da start memanjat

okei,ini satu pose hot!

saje nak semak-semak muke kat blog sendri

bile gaji aku nak naek??

beznye dapat becuti..tak yah menarek arini...

cun tak aku skunk?

dagu aku cukop panjang??

okei,ini cam ntah pape je..

macam ade mamat hot je kat atas tu..
*wink3

alamak!die lari turun plak!!

abang dan adik...
bahahaha!

nak uko brape tinggi kamera tu..

las pic before balik..

ni la tempat sebenar kitowang menginap..

ade signboard..kompem tak sesat

antare kemajuan kat pantai bagan lalang setelah ade gold coast  resort tu..

mamat dan minah bangla yang aku jumpe kat pantai morib

bibik endon

bila kok bisa pulang ke jakarta??

aiyoyo kadaiwalei!

ces!!!mane die yang tamo baya hutang aku tu hah???

~santek kan???pokok-pokok tu...~

~ini sumpah sangat karennnn!!~

~sile jangan makan nasik ayam disini..rasenye sunggoh cikale!~

~bapak aku baru pas men jongkang jongket~

~mane farina nieh???~

~slamat datang ke villa percutian ku...keh3~



~sape tataw ni rumah sape,sile hantok kpale ke dinding dengan kadar kelajuan 180cm/j~

~contoh-contoh pencurik amatur~

~BEKAS tentera...ahahaha~

Tiada ulasan: