to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Januari 01, 2011

BiLe TeRiNGaT PaDe Si Die

okeh,nak jiwang jap dipagi new year...
kenape lately aku slalu tido mimpikan die ekk?
bile tido je aku mimpi die..
bile mimpi die je aku tido..
da macam sleeping beutipul je aku rase aku ni..

haish~
aku slalu teringat kat die ke??
tapi owang cakap kalau kite slalu mimpi orang tu maknenye orang tu rindu kat kite..
(sile angguk cepat seblom aku sekeh!!)
hehe...bley plak teringat date kitorang kat time square...
bley plak teringat dating zaman mude-mude dlu..
~ini kuis yang aku baru cube kat pesbuk tadi...(T_T)

btol gak orang cakap,first love tu susah nak lupe ann??
gambar beliau dengan pengarang jantung ati beliau..semoge beliau bahagie hendaknye..
=D


pee/ass: nape sejak akhir-akhir ni bile ade laki chat ngan aku kat pesbuk mesti cakap sal dowang kene dump ngan awek dorang..aku ni ade rupe ala-ala dokter lurp ke?

Tiada ulasan: