to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Januari 22, 2011

Maaf Semua Kerana Terlalu Berahsia...

maaf,lately aku agak busy sket..
jarang dapat hapdet blog..
suami aku tak bagi..
almaklumla..akukan bini solehah,kene la ikot cakap suami ann?
ohh..lupe nk introducekan kat korang..
nila suami aku yang terchenta:
TADAAAAA!!
ensemkan beliau?sile jangan jeles..
suke sengeh-sengeh kalau nampak aku depan mate die..
saje nak buat aku blushing sorang-sorang la tu..
ni plak gamba mase kitorang kawen aritu..
maafla..die tak bagi jempot reramai..
lagipon kitorang buat kat Jeju Island je..
tak mampu nak taje reramai gi sane...
close ceromony gitu...eceeeehhh!!
aku malas nak letak pic aku..
asyik dok tepek gamba aku je,kalini bagi gamba die pulak banyak-banyak..
lebyu honey!!
baju persalinan yang ke-2..
british style..
ollskul sket..comeikan die??
betuah aku jadik bini die..
ni plak gamba die tyme kitorang 1st date..
ngah usya aku tuka baju ke tu??
tengange mulut!
oh ye,aku kenal die dlu tyme aku wakil malaysia sukan ape ntah..
acare lari beganti-ganti 4 x 100meter..
tyme abes je acare ni,die tros mintak nombo tepon aku kat pengurus pasukan aku..
kawan punye kawan,sampai la die pepos kat aku..
sweet sangat die tyme tu..
oklah,aku malas nak cite lebeh2 kat korang..
kang tade praibesi plak rumah tangge aku..
yang pastinye,aku da cakap ngan die aku tamau masuk rancangan sehati bedansa ataupon yang same waktu ngannye..

p/s: entry ni khas untuk u honey...ily so much!!mmuahhxxx!



Tiada ulasan: