to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Januari 22, 2011

Single Ladies Beb!

hari khamis haritu adelah hari single ladies out!
ahaha~single abes lah wei..
padahal pi tengok citer khurafat je..
klo tanye pendapat aku pasal cite khurafat ni,aku rase cite die tade la takut manepon...
tak takut sangat sampai rase nak peluk orang seblah la..
kirenye kalau gi ngan boyfie cam tak bez gak la sebab takde reason sangat nak peluk-peluk(gatai....)

ow yup...aku yani ngan kak yah je yang kluar..
bak kate kak yah,kami kluar untuk mencari calon suami..
oowww~cool!idea yang mantooooppp disitu..
malam khamis tu,agak ramai jugak la orang kat wayang tu..
yela..hari cuti ann..
walaupon kitowang ade klass pkol 8 pade esok harinye,kitowang mengentalkan diri untuk berjihad mencari calon suami tu taw!

padahal hari rabu tu pon kitowang ade je kuar nak pi tengok khurafat,tapi tiket da abes ann..
last-last tengok cite the tourist je..
but not bad la cite tu..klaka sebab aku suke jhonny depp blakon..
oh ye,here are some picture of my fwend...
sape yang nak kenal ngan diorang,bley contact-contact aku ye??
ahahaha~

yang ni yang paling cun skali...single juge..but taken!
(kalau tak paam buat-buat paam)
tapi kalau nak kenal jugak ngan yang ni,sile mintak permission dari suami beliau..
yang tengah-tengah itu juge taken..
yang still available yang baju pink tu..
kalau nak bley bank in dwet dlu kat no akaun aku key?
yang ini juge single..unless die da bagi ati die kat abang ijau blakang die tu..
ahahahaha~
bini orang beb...jangan memain..
kalau laki die tak sekeh,aku yang plangkong pale korang nanti kalau korang kacau die..
hehehe!!kesimpulannye,yang single cume:
code:001
height: 1**cm
weight: **kg
code: 002
height: 1**cm
weight: **kg


p/s:ahaha~nila akibatnye kalau selalu sangat dok usha barang online...


Tiada ulasan: