to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Jumaat, Februari 18, 2011

CHILL LA BEB!!

nak mengundi punye pasal,aku tengok sampai:

  • begadoh-gadoh kat facebook..(kamon la..matured sket boleh??)
  • laki bini begadoh..(yang ni lagik aku tak paam apsal..)
  • putus kawan..(reason yang paling bodoh untuk memutuskan silaturrahim)
  • main sindir-sindir..(jadah haram ape pon aku tak pasti asal nak menyindir orang)
  • kutuk mengutuk..

hasih~aku jadik makin tak paham dengan dunie ni..sape kate mengundi tu untuk keamanan?aku tengok macam disasterpon ade jugak...yang peliknye,orang yang buat perangai macam kat atas tu sangat-sangat tak disangke pulak tu..chill lah beb! sape-sapepon yang menang,kau tak masok betandingpon..so jangan risau..

p/s: peace no war!

Tiada ulasan: