to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Februari 15, 2011

EATING DISORDER

lately, i've got eating disorder..
~udang untuk breakfast,yang kaler ijau tu untuk lunch,yang lagi satu tu untuk dinner..done!~

do you belive it?
belive it or not la.....ahahahaha~
actually, disebabkan telampau banyak assignment yang perlu disubmitkan pade tarikh-tarikh tertentu bukan sahaje pade tarikh valantine ditambahkan lagi dengan masalah rumah tangge yang dialami plus anak suke maen tendang-tendang dalam perot, i've got soooo stress out...
stress bebeh...siap nanges-nanges lagi tu...Beguling-guling satu UTM..
~tapi tade la nanges sampai camni skali~

nasib baik i tak cry me a river je taw..
kalau tidak,maw rumate aku hanyut sampai ke sungai kelang sane tu..
boleh jalan-jalan kat KLCC pastu kan Incik Nana??

Oww...bercakap tentang eating habit aku,lately aku tak ade selere mahupon nafsu serakah yang besar untuk melantak ataupon dalam bahase yang lebih politenye, mentakedarah..
~biasenye memang aku akan abeskan satu meje camnieh tiap-tiap hari~

even if aku order my-all-tyme-favourite-food, kuey teow tom yam pon aku tak habes..
ke mane perginye seleraku?
main nyuruk-nyurukkah beliau?
atawpon bermain police sentry dengan ku???
demm...pulangla kepangkuanku wahai seleraku..
aku maw makan...
makan kenyang-kenyang sampai perut buncit..
nanti boleh kalahkan perut Kak Yah..(ahaha~marah kak yah nanti..)
~yang pakai baju paper tu Kak Yah..she's available...sape mauk otograp,sile beratur lurus-lurus ye~

sian baby dalam perot..
dapat telan air liyur aku je..
tapi tak apelah sebab air liyur aku perise strawberry..wuu~~

disini aku ingin menstresskan, korang belanje la aku makan..
mane taw selera aku pulang ke pangkal jalan ke..
aku kalau orang ajak nak belanje makan,tak pernah lagi menolak setakat ni..tehehehe!

dahla..sampai sini aje entry kali ni..
da tak berdaye nak taip panjang-panjang..
level glucose in blood aku too low..
aku hanye mampu berlingkarkan diri mengulor di atas katil sepanjang hari...
Selamat tinggal donie!!

pee/ass: Esok Test Lagik..Sekarang ni tepat pukol 19:03 mengikot jam lappy aku..dan aku nak mengisytiharkan yang aku masih tak bace ape-ape lagi..muahahahahahaha! Oh Genetics,please be nice to me tomorrow okay?

1 ulasan:

++sang wada++ berkata...

hai tuan blog kalau hari2 makan macam tu..makin kurus laa..jgn bulimia sudah~