to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Jumaat, Februari 18, 2011

PILIHAN RAYA KAMPUS

hari ni sepatutnye start kelas pukol 8 pagi..
well,tiap-tia haripon pukol lapan supposely..
cume aku je yang slalu setatkan kelas mengikut waktu mate aku tebukak..
tapi disebabkan aku rase mengantuk+letih+exhausted nak gi ke kelas ditambahkan pule dengan beberape subjek yang tak berape digemari,make aku mengambil keputusan untuk tidak pergi kekelas..
lagipon rase diri ni da macam zomba dah..
~Jujue zomba~

jahatnye rase diri sebab minggu ni sangat banyak menuang kelas sampai tertumpah-tumpah..
maafkan aku mummy daddy..wuuuu~

kalau ikotkan sepatutnye hari ni aku terpakse mengikut Fami ngan Qibem berkempen..
bukan kempen anti merokok ataupon no bonceng-bonceng okay?

kempen pilihan raye kampus je..
tapi entahla..dari semalam aku tanye pukol brape nak gerak,masing-masing tak bagikan aku jawapan pon..
tadipon dengar cerite dari Atiq,cume Ng dan Micheal je yang berkempen..
mungkin Qibem ngan Fami tak berkempen sebab aku tade kot??erk~apekah??
*sangat membajetkan diri seperti orang kuat mereka..

so disebabkan kempen mengundi punye pasallah aku da meletakkan mindset aku untuk tidak datang ke kelas hari ni..
aku cakap kat diorangpon,mungkin aku akan datang kelas immunology je..
bukan ape..kelas immunology ni rase sayang kalau tak tunjukkan muke kat dalam kelas tu..
lecturer ensem beb!!! bile lagi nak menonjolkan diri ann?..
tapi sayangnye kelas die tadi,aku masih lagi tak bangun-bangun..
penat memanjat barangkali..
huuu~semalam lupe nak ambil gamba aku jadi beruk maen panjat-panjat same Nofuz..
~ini Nofus ngokngek~

kalau tak,boley show off kat korang betape gojes dan vogue nye aku main panjat-panjat kalah beruk seblah rumah korang tu okay?

semalam jugak kitorang gerak nak gantung poster skali ngan Fami..
bajet nak mintak pertolongan dan keringat peluh jantan yang ade..
almaklumlah..jentere Qibem sumenyer terdiri dari perempuan yang bajet lelaki je lebey..
tapi nak buat camne..
kami ditinggalkan terkontang kanteng untuk memasang poster sendiri..
nasib baik aku tak pakai skirt okay??
kalau tak,aku panjat,sume nak dok bawah tengok ape yang patut..kikikiki..
~kalau kate aku pakai gini,memang ramai ler yang sanggup hulur tangan kat bawah takut aku jatuh dorang tak sempat sambut ye dak??~


by the way,for the next few days lagik,aku akan jadi penat yang melampau..
mungkin aku perlu sediakan kacip fatimah barang setong due dibilik untuk pulihkan balik tenage batin aku kot..
but to Fami,Qibem,Ng,Michael,Mustaqim dan Azman, all the best la weh!!!
~Fami~

~gambar Cik Qibem yang dirembat dari pesbuk beliau~


~Ng~

~Michael~

~Mustaqim~
~Azman~

aku tak kesah pon sape menang sape kalah or which ever party you are presenting..
yang penting,korang sumer member-member aku!!
and aku taw korang sumer akan buat yang terbaik untuk fakulti...

pee/ass: penat aku pomote korang taw..nanti da menang sile blanje aku..maseh~

Tiada ulasan: