to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Februari 13, 2011

ESOK,HARI INI DAN SEMALAM

entry pendek:

esok ade kelas..
esok ade lab..
esok ade test...
esok ade presentation montage..

hari ni aku tido pukol lapan pagi..
hari ni aku makan beger mekdi semalam..
hari ni aku siapkan montaj..
hari ni aku tak bace ape-ape lagi untuk test..
hari ni otak aku da penat..

semalam donlod software..
semalam bejage sampai ke pagi..
semalam cube siapkan montaj..
semalam aku habiskan sise-sise hidop aku atas katil depan laptop..
semalam aku maki-maki orang..
semalam aku nanges sorang-sorang..
semalam aku baru perasan sape yang boleh diharap...

kalau nak cerite kisah hari jumaat,memang aku akan memaki hamun orang..
nasib aku baik..
harap montaj mendapat sambutan..
time kasih kepade lecturer yang rase panas bontot kalau setiap kali masuk kelas rase cam nak mati kalau tak bagi kitorang esaimen..