to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, Februari 09, 2011

KAMSAHAMNIDA SONGSAENGNIM!!!

entry kali ni khas untuk menyatekan betape gembirenye aku..
yup!aku baru perasan yang aku ade perasaan gembire..
rase macam nak melompat tinggi-tinggi macam serigale nak makan anggur..

(sile ingat balik citer zaman kekanak rebina beri dulu..)

petang tadi fakulti aku ade buat conference..
disebabkan yang mengkonferens tu adelah lecturer yang mengaja aku semalam,aku rase eksaited nak dengar walaupon selame ni setiap kali conference aku akan end up tido tak pon bermain-main dengan handphone kesayangan..
ade 2 tetamu jemputan..
seorang bernama Dr Yusuf Akhtar...
dari Jerman datangnya..
orangnye hensem..boleh la tahan pada pandangan orang yang tak berpunya lagi macam kawan aku..
(ayat kaber-kaber abes chantek punye...)
tapi sayangnye aku tak berape minat sangat pasal talk yang diberi..
pasal TB ataw dalam bahase lidah belit-belitnye,tuberculosis..
sejam pertama,beliau membebel-bebel kat depan..
agak boring sebab yang pertamanya,aku tak minat beliau(ceh!kene minat baru pay attention ok?)
yang keduanya,aku tak berminat dengan topik beliau..
dan yang ketiganya sebab slang beliau kurang difahami(sekadar nak mencukupkan 3 alasan)

semase talk disampaikan oleh beliau,aku ajak Nana keluar..biasalah..nature's call...
~ini rumate saye..TAKEN!!~

lepas melepaskan segale hajat yang terpendam je,niat dihati nak masuk baliklah menadah telinge dengar orang membebel-bebl kat depan(tak temasuk menahan sakitnye hidung dengan bau badan orang di depan kitorang-foreigner..well,paham-paham je la aroma diorang tu camne..)
tetibe terserempak ngan Fahmi..
~gamba dirembat dari pesbuk beliau..ahahaha~

die ajak kitorang lepak kat luar..
aku ngan nana trus je stuju memandangkan kalau kitorang dok kat dalampon tade ape-ape yang dapat..
zero..kosong..same jugak kosongnye pemikiran aku tyme tu..
lepak-lepak jap kat luar..
nasib ade bangku..boleh betenggek lame-lame skit..
kurang juge osteoporosis yang akan aku alami..

sambil kitorang bertige borak-borak,keluar satu soalan dari fahmi..
soalan yang membuatkan aku tepikir panjang...
soalannye senang je.."ape masalah korang sekarang ni?"
tapi aku rase,besar impaknye kat aku sebab pade waktu tu,aku hanye boleh menggeleng..
bukan menggeleng sebab terlampau banyak sangat masalah yang aku hadapi..
menggeleng sebab aku baru prasan yang aku tade la masalah kronik untuk dikongsi bersame..
paham tak ape maksud aku??
maksud aku,aku tade masalah langsung!!(buat sementare ni..)
masalah ni tak termasuk masalah math mahupon masalah immunologynye soklan ye..
lepas aku geleng kepale tu,baru aku sedar..
da lame aku tak rase se-free macam ni..
walaupon sewaktu aku duduk di kawasan-bebas-masalah..
rase tenang je otak..
patut la aku rase sejak kebelakangan ni aku asyik ketawe je...
~sile lihat yang pakai selendang pink yang rase cam nak makan penampa tu je ok??~


alhamdulillah jugak aku dah lame tak mengalami perasaan depress yang melampau..
masuk dewan senat,yang menyampaikan talk tu dah tukar orang..
Dr Rolando Pakingking pule..
datang dari Philippine gitu...
~gambar dirembat kat Incik Gugel~

aku suke beliau..sebab aku rase beliau sangat happy go lucky orangnye..
aku cube fokus dengan segale bende yang beliau sampaikan tapi aku tak boleh..
semuenye sebab soalan dari fahmi yang membuatkan aku terpikir panjang..
aku rase seronok sangat..sebab aku baru sedar yang aku happy..
mungkin sebab da lame aku tak rase perasaan gembire macam ni skali..
so,aku juz nak ucap terime kasih kat Fahmi Kamal sebab buat aku realize yang aku tengah gembire...


kamsahamnida songsaengnim!!!!

pee/ass: aku saje je letak gambo korang yang burok-burok..ahahaha~

Tiada ulasan: