to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, Februari 09, 2011

ENTRY MENGARUT MELEPAS TEKANAN JIWA

penat btol hidup jadi mahasiswa ni...
hidup sentiase tekejar-kejar and dikejar(oleh ape tu,itu yang kite tataw..)
ni aku baru je balik dari discussion..
yup!discussion group aku hari ni start pkol 10 malam..
sile tepuk dahi ramai-ramai untuk bersorak padan muke kat aku... 

seperti biase,subjek yang akan selalu bagi keje rumah ataw dalam bahase jawenye esaimen,subjek research methodology..
dem!aku tak paham asal kene slalu sangat nak kacau free tyme kitorang..
tak sempat nak haplot satu esaimen,die da bagi next nye esaimen...
macam lipas kudung da kitorang ni buat keje..

tak kire lagik lipas tempang mahupon lipas bute..
kualiti tak payah cite la kan..
kuali india blakang umah aku lagi bagus agaknye..

kali ni pulak kitorang kene buat montaj..
demmit..sebagai budak biologi yang sangat noob,montaj jadah tupon aku blom pasti ape bende nak buat..
tapi aku agak eksaited la nak siapkan...
sebab dalam group aku,aku ngan atiq yang kene siapkan montaj..
tapi aku punye passion ataw dalam bahase melayunye,keghairahan aku terstop bile incik ellysa tak menunjukkan batang hidungnye tyme group discussion tadik...
bukan kate batang hidung,batang pokok depan blok kolej die tu pon tade..
haish~aku dah la kalau boleh nak siapkan cecepat..
kebetulan pulak esok klas english aku tade..
memang hip hip hooray abes la ann sebab teacher kitorang tu sangat-sangat-sangatttttt la memahami okey??
ni sekarang ni aku tataw nak buat ape dah..
bukannye aku tade mende nak buat..
banyak je..tapi memandangkan aku da lame tinggalkan blog ni tak behapdet,aku nak stoli moli la sket ngan korang pasal kehidupan aku kat sini...
kalau korang tengok susur galur blog ni pon,beze entry bulan january 2011 ngan bulan disember 2010 da cukop menunjukkan betape aku bizi bodi dan tade lifenye kat sini..
tido tak basah(sebab tak mimpi),mandi tak kenyang(sebab bukan bulan pose untuk curik-curik minom air tyme mandi) makan pule tak lena malah betambah tambah berselera!

sile rase terharu sebab aku sudi hapdet kat korang ngan entry yang tak brape nak senunuh ni sebab nak pikirkan entry yang menarikpon otak aku dah kegersangan serta ketandusan idea dah sebab balik-balik dok pikir esaimen tu da siap ke blom,bile nak kene hantar,test nye bile,kelas ade ke tak...
penat taw otak aku bekerje bile aku ade kat UTM ni..
kan ke bez kalau aku ade alat untuk hilangkan ingatan orang..
orang yang pertame aku akan hilangkan ingatan kompem-kompem la lecturer-lecturer aku yang rajin bagi esaimen..
aku hilangkan ingatan diorang supaye bile dorang bagi esaimen,aku tak payah sesusah nak hantar(bapak pemalas la  kan...)
next,aku nak hilangkan ingatan member-member aku tyme exam..(sile jangan tiru aksi ini dirumah..)
well,,geram la sebab aku tak penah merase lagik dean list..
nak bagi orang yang belagak dapat dean list tu rase camne prasaan kalau aku plak blagak ngan dorang..
huh!padan muke!!

Tiada ulasan: