to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Khamis, Mac 17, 2011

hari ni kelas start pukol 2.30 petang..
malam semalam aku bantai tido pkol 4 lebeh..
semuenye semate-mate sebab kelas start lambat harini..
dan disebabkan petang ni la aku nak kene:

  1. cari jawapan untuk essay immunology 5 page tu
  2. siapkan projek 4R
  3. study untuk kuiz basic genetic esok
makenye aku dapat rasekan hari ni aku bakal tension..
esok group immunology aku nak discuss tapinye aku satu hapak pon tak carik jawapan lagi..
projek 4R tu kalau buat start petang ni,maw siap malam-malam punye..
abestu bile mase aku maw cari jawapan immunology tu??
demmit!dah la 5 page untuk 2 soalan je..
ni la padahnye sebab tak pandai bahagikan mase...
sebok sangat nak masuk dalam dunie sendiri..
tak pe..
at least im cooling down a little bit right now..
tadela kalau nampak muke si mamat tu rase nak terajang..
tade pulak nampak muke si minah tu rase nak bagi penampa..
cume selalu nampak katil sebagai medium untuk menghabiskan sise-sise hidup aku kat UTM ni..

oh mase...cepatla berputar...
aku dah tak sabar nak tunggu sem depan ni..
apetah lagi nak tunggu waktu grad nanti..
erk~kertas GOP camne pulak nieh??
argh!!!target nak siapkan minggu ni..
tak kesampaian la nampaknye..
nak bwat proposal untuk PSM aku lagi tu..
hmm...doakan aku tak betuka jadi ijau lagi la ye...

pee/ass: No wonder im liking RED so much!!

Tiada ulasan: