to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Mac 06, 2011

Kisah Malang Burfday Gurl

waaaaaaaaaaa!!aku suda tuwe!!!
selamat hari jadi untuk diri sendiri..

rase macam nak nyanyi lagu birthday tapi tamau sambut birthday..
birthday aku taun ni adelah birthday yang paling bezzzzzzz skali aku sambut taw!!!
nak taw nape??
sebab aku sambut beday kat balai polis..
~sile abaikan mereka yang dibawah tu..~


amacam??cool tak??
korang ade ke pengalaman sambot beday kat balai polis??
~amacam??ensemkan abang polis yang sambut beday ngan aku nieh??~

tade kann??
kire tade la gempak gempite macam aku nieh..
kehkehkeh..

sebenarnye esok aku kene gi balai polispon sebab nak buat laporan polis..
ic aku ilang seyh..

dengan purse,dengan kat bank,dengan wang tunai tujoh ploh hengget tu...
tataw la apsal lately aku sedang berade di kawasan roda belah bawah..
tapi tape..
orang cakap kalau kat bawah maknenye tak lame lagi kite nak naik atas la kan??
lainla kalau kenderaan dimane roda aku menumpang tu dalam keadaan pegun ataw dalam erti kate lain tengah stop moving la tu..

lagipun birthday kali ni seronok jugak sebab jiran depan rumah aku buat birthday celebration untuk cucu die..
siap pasang khemah lagi..
ade kambing bakor tu..

tapi takut nak makan sebab tengok die kangkang-kangkang..
kesian pon ade juge..
hehehehe~
kire tyme die sambut beday cucu die tu,aku menumpang due-due belah kaki jugak la..

anyway,thanx pade semua yang wish my birthday..
kepade mereka yang cakap aku sudah tuwe,jawapan aku,"aku tak tuwe la..baru semilan belas tahun ke tige je"..
kepade mereka yang wish suro aku gemok,jawapan aku,"bak mai dwet hangpa..cekpon purse ilang ni..kirenye cam diisytiharkan bankruppon ade selagi tak dapek buat kad bank islam tuh"
kepade mereka yang wish happy birthday je,jawapan aku,"wish je??hadiah aku mane??"
dan kepade mereka yang wish i lebyu tu,jawapan aku,"maap,nombo yang anda dail tiada dalam perkhidmatan"kikiki..

kepade awak,time kasih banyak-banyak taw!nak apdet blog dari malam birthday lagi tapi berukband tu bwat saye rase macam nak main lontar peluru je gaye..kikiki~

Tiada ulasan: