to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, April 10, 2011

apa masalahnya kalau bangun tengah hari pon?

aku baru bangun ni..
ye aku tahu dah tengah hari..
kenapa orang tak pertikaikan DIA tido tak bangun-bangun?

so what??
kenapa orang mesti memepertikaikan tidur sampai tengah hari??
penah diorang ambil tahu aku tido pukul berape?
pernah diorang ambil tahu ape yang aku buat sampai tak tido??

aku bangun pagi tengah hari ni dengan mood yang tak berape nak elok..
sebab tu aku nak post bende yang aku bengang nieh..

meh sini aku nak bagi tahu korang kenapa aku tido tengah hari..
wei!! walaupon aku tido tengah hari,at least malam semalam aku bersengkang mate taw menyiapkan assignment-assignment yang berlambak-lambak macam gunung kinabalu kat bilik aku tu...
tak nak tahu ke aku tido pukul berape??
kalau tak nak tahupon meh sini aku nak bagi tahu jugak..
aku tido pukul 7.30pagi okay?? 7.30 PAGI!! bukan petang...

aku kadang-kadang tak paham la dengan pemikiran orang lain ni..
suka mengutuk dan mengeji tapi tak reti nak soal selidik dulu apa yang menyebabkan benda tu terjadi..
membebel-bebel same cam makcik tuwe ni taw muke korang tu!

narrow minded betol..
memang la tak elok anak dara tido sampai tengah hari tapi kalau dah malampon die tak tidur habis tu nak tidur pukul berape??
ce cube ce cube bagi tahu aku..
mungkin aku kurang ngerti??
takkan nak tunggu malam menjelang lagi skali baru nak tido??

macam mana pulak kalau malam dah menjelang kejap lagi laki aku pulak tak bagi aku tido??
yelakan..mana la taw die suruh aku join JKKK kampung meronda ke ann??
tak pon die suruh aku buat poco-poco malam-malam...
cakap laki mana boleh lawan...derhake wooo.....

sudah...menyimpang ke laut pulak...
so entry kali ni aku nak stresskan,jangan la sebab korang nampak member korang ni bangun tengah hari korang nak cakap die tu anak dara tak @#$%^%$#@#$%^ bangun lambat tak jumpe pagi!
kitorang dah date ngan pagi bukan maen lama lagi okei??lagi lame dari korang..
cume malas nak date lama-lama sampai jumpa tengah hari bile katil dah kata mari..

so plis plis and plis kepada mekeme-mekeme yang selalu sangat bersenggama dengan waktu pagi,tak payah nak riak sangat la korang bangun awal,okei??
muke macam ni memang mengundang tapak kaki aku je..

aku tak de la rase teruje sangatpon kalau dengar korang bangun awal..
nampak cam manusie normal je..
lepas ni nak try jadi rare la..
nak bangun tengah malam pulak..
boleh buat qiamullail kan yani???
lagi banyak pahala aku dapat dari bangun pagi pastu kutuk-kutuk orang..

p/s:amacam?pedas tak?pedas tak macam tom yam chao phraya?

Tiada ulasan: