to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Isnin, April 11, 2011

tolong aku...puhhh lissssss~~~

arghhh!!!bosannya malam ni...
nak tengok muvie,semua muvie aku dah tengok dah..
external hard disk 500g aku tu pon dah penoh dah dengan segala macam drama dan muvie aku sedot entah dari sape-sape entah..
cakap je nak cerita apa..
dari cerita korea sampai la ke cerita inggeris,dari cerita biru sampai la ke kartun tontonan kanak-kanak..
semua ade..complete!
online facebook da sampai 25jam sehari..
agaknya kalau aku ada anak,memang mati kebulur la die tak dapat makan sebab dapat mak macam aku ni..
hesh!lagha..lagha...

boring bukak facebook,aku godak twitter gak..
tapi memandangkan aku baru nak belajar bertatih maen ngan twitter ni,makenye yang slalu bertwit-twit ngan aku pon cume rumate aku dan juge cik azeya..

pathetic kan??
nampak sangat kawan tak ramai...
cess!kat twitter memangla tak ramai...
cube cek friend kat facebook tengok friend berape ramai...

maw kembang idong aku riak dengan ke-friendly-an aku terhadap makhluk-makhluk tuhan yang aku sendiripon tak kenal sape..

lepas picit-picit ape yang patut kat twitter tu tengok tade bende yang menarik,akupon bukak la formsring...
uhh...sangat dull formspring aku..
asal tade orang nak bertanye-tanye ni??
tanye la..tanye la..
aku suke menjawab soalan rakyat jelata nie...
tapi korang jangan pulak bagi aku soalan mathematic takpon soklan fizik bahan..
kompem muntah darah aku nak jawab soklan tu..

oh ya,bercakap pasal twitter dan formsring,semalam ade orang sound aku kat formsring..
klik untuk menyuntik botox pada gambar

aku tataw die sapepon..
tapi aku syak die mestila follower kat twitter aku ann?
yang aku tak paam tu nape nak jadi cik anon ekk?
takut aku betukar jadi incredible hulk ea?
kiut kan i in pink??err~i mean green??

tapi aku rase kalau die letak name diepon kompem aku akan ade rase ala-ala menyampah gitu...
cess!!keji gile aku..
but at least aku cube berterus terang kan??
nevermind la tu Mr @ Mrs anon...
time kasih atas nasihat tu..
saya ni tadela pandai manepon bab-bab formsring + twitter ni..(NOOB!)
pasni kalau saye TERpos jugak kat sane tu,jangan la marah-marah ye..
lagipon,,,itukan TWITTER saye jugak..
kihkihkih...
oh ye,,before i end my entah ape-ape-entry,dis is my dearest fwend...
die yang suro aku hapdet blog..
hihi..kenalkan,HAZRIN namenye...


status: urm..kurang pasti la...kalau nak tahu,boleh tanye die sendiri la ye,,,
no tepon die: 013-@#$%^&*(sebenarnye aku dah hilang no fon ko...hihihi)
he's my bestfriend and oso my best enemy...
dah lame jugak tak gaduh-gaduh ngan die..
kan kan kan hazrin??
aku taw ko mesti rindu aku kan sekarang ni??
ahahahahaha~

1 ulasan:

Nobita Sensei berkata...

kalau bosan, moh ler kiter berqiamullail.