to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Jun 25, 2011

Calon Mari Menari Musim ke-4



kumpulan : Belalang Kunyit Hidup Segan Mati Tak Mahu
kakak: Juliana Natasha(23 tahun)
adik: Amirul Haikal (17 tahun)
asal: Shah Alam,Selangor
pekerjaan: sorang belajar,sorang lagi insyaallah baru je nak grad
Undi: Taip MM Tasha ke 32999 atau
MM3/5/10/20 Tasha ke 32999


P/S: adik aku dah stuju dah nak masok mari menari ngan aku..tapi die dah pesan awal-awal,kalau die lambung aku macam Mael Lambong,die boleh siap minom kopi dulu sementare tunggu aku jatuh..plus aku rase kalau nak ber-flip tak pon nak angkat-angkat ni,tade hal lah sebab aku ringan dan die tinggi..aku rase,kalau stakat Johan tu macam dalam tangan je..so,aku promote awal-awallah ye...nanti korang jangan lupe pulak nak mengundi..bile aku dah masuk mari menari ni,mesti susah nak hapdet blog punye..tehehe..undi taw..jangan tak undi!

Tiada ulasan: