to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Jun 25, 2011

Tak Sengaja Lewat Depan Rumahmu~

bile banyak kali aku hapdet entry dalam sehari tanpe pengisian ape-ape,bermakne otak aku tengah serabut..
yeah!!semuenye sebab Dr Azimah nak datang rabu ni..
plus hari tu aku ade presentation..
dan aku punye log book baru terhegeh-hegeh nak tulis...
oh dem!!
tapi nak hias dulu chantek-chantek..
baru nampak ladies sket ye dak?
ahh!buang mase betol bile laptop ade depan mate ni..lagha!lagh!lagha!


p/s: boleh tak kalau tibe-tibe rabu ni aku tak datang dengan alasan migrain?tak pon anak masuk sepital ke?takpon rebit aku tak sehat ke??agak-agak Encik Zool terime tak alasan aku??

p/s/s: kalau bkan rabu minggu depan Dr nak mai,mesti sekarang ni aku tengah jalan-jalan tenangkan hati member aku sambil mengepow beliau melanje aku mekdi kan?haila badan....nasib..nasib....

oh ye..congratz to sepah sebab menang semalam!!pranjat boboy taw!!baekkkkk punyelah!

Tiada ulasan: