to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Jumaat, Jun 24, 2011

Cerita Hari ini

kesian Fyad...berie suro aku hapdet belog...
hehehe!hari ni nak main conteng-conteng jap kat belog memandangkan aku tengah menge-run gel skrg..
so ade mase lebey kurang 30 minit untuk dihabiskan..
dalam setiap buku tulis aku mesti ade contengan macam ni..

1stly,report LI aku tak siap ag..oww dem!
dah la dengar citer Dr Azimah nak datang Rabu next week..
rase macam nak tercirit jap...

2ndly,to my fwend,Nana n Krul...
okeh..yang kiri ngan tengah tu surely aku tak kenal..tapi yang ujung kanan paling ensem tu,Krul ye name beliau..

jangan sedih-sedih okei?
if anything korang nak stoly moly,nombo tepon aku tak pernah berubah lagi stakat ni..
aku still gne no celcom yang 013-757***5 tu...tehehe
tapi,kalau nak stoly,dekat mekdi disertekan ngan GCBpon bez jugak ann?err~
Mira madu!!!jom kite gi mekdi rehat ni???

3rdly,aku tak berape sehat sejak keblakangan ni..
since dari aku tak datang keje sebab migrain aritu,aku rase macam dah berpapan dadah masuk dalam badan aku sebab sket-sket dok makan panadol..
panadol migrain yang abang aku bagi haritu,termasuk semalam,da 6 bijik aku makan..
err~rase macam tiap-tiap ari sarapan panadol je...
nasib baik metabolisme kuat walaupon immune system lemah..
so,makan mekdi 2-3 loripon,badan maintain macam tiang lampu je..
hehehehe!(sile jangan jeles,ok?)
dadah yang selalu jajah badan aku..

lastly,ingat nak keluar minggu ni...
tapi,dwet tade..
sape nak ajak aku kuar (Fyad,Fyda,Trah,Ecah,Asy,Syima,Puterk,Yana,Syera,Syak dan kepade sesiape yang same waktu dengannye),korang blanje aku lah ye??
aku tengah kumpol dwet nak kawen ni..so tabley boros...korang melanje aku sorang seplohpon,ok la tu..
ahahahaha...
zaman sememehan dulu..hingus meleh-leleh lagi..

p/s: Tak sabar bak berSabah..

Tiada ulasan: