to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, Jun 22, 2011

Apepon Tak Boleh!


Disebabkan hari ni dan semalam, fikiran aku agak bercelaru plus aku jadi pendiam(read:kalau aku diam itu sangat-sangat-sangat pelik,ok?) aku amik keputusan nak cari some quotes yang bley buat aku feel better..

tak susahpon memandangkan sepanjang hari ni aku memang berkepit dengan laptop ni..cume internet je macam hampeh kat tempat keje..
okei,here are some quotes for sape-sape yang tengah feeling down or lonely,juz like I am right now..
(sebab semue orang yang aku mesej tak mo balas meej aku..penat je topup..)

stuju!macam hangpa buat kat cek~

stuju jugak..sebab kalau boleh nak jadi aku yang 9 tahun dulu..tak payah buat laporan praktikel..korang agak-agak ann,peterpan tu wujud tak?nak seru jap~

umm..no komen..tapi kalau iron pon die still komot jugak ekk?nak try ah!

ahaha~supaye purification aku menjadi!amin~~(mistakes yang dibenarkan!)

dah la...aku nak pergi membawa luka hati yang lara..oh demm!!macam orang period plak rasenye bile emosi tak stabil nieh...
sape-sape,boleh bagi pinjam bahu tak???sekejaaaapppp je plisssss???(nk tgk sape concern kat aku..)


Tiada ulasan: