to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Sabtu, Jun 11, 2011

Laporan Untuk Hari Ini

sedih sebab tak dapat datang keje arini..
mesti kalau aku betul-betul keje,majikan aku bertuah dapat pekerja macam aku...
mane ade pekerja yang sedih macam aku sebab tak datang keje ann?
anyway,badan ni since da dapat keje,die sakit-sakit plak..

second hand btol lah badan ni!
gedik-gedik manje plak dah!
rase macam nak tampar diri sendiri nieh..
kalau aku datang hari ni,da ade potensi dah untuk antar sequencing..
nak belagak ngan Fami pon dah tabley dah..
ce teke mane satu aku mane satu fami?

baru ingat nak belagak ngan die buat sekali trus dapat..
nasib je tak dapat datang keje arini taw!
mesti En Zool ngan Oppa windu nak dengar aku membebel kan??
ahahaha~

lagi menyedihkan sebab aku plan ngan Bell dan Yus nak makan Mekdi..
Bell
Yus

and now aku dah lapar Mekdi..
big mac <3<3<3

huhuhu....nak kua ujung minggu ni..
nak makan mekdi....
nak tengok kungfu panda...

wuuuu~
kalau aku ade kat JB kan bez..
boleh seret Nana ajak teman aku..
wuu Nana..windu kat kau lah!!
*jangan kembang bontot sangatlah kalau aku mention name kau...
windu nak ngumpatngumpat,gossip-gossip ngan kau..
aku ade banyak cite hott nieh!!

anyway,jom keluar weekend ni nak tak??
*entah sape yang aku ajak pon aku tataw..


p/s: Nana,tadikan,Yus bg aku kiss...ko jeles tak??ahahaha~

Tiada ulasan: