to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Rabu, Julai 06, 2011

Diary Untuk Hari Ini

hari ni datang keje dengan tade feeling..
mesej-mesej ngan orangpon last-last orang merajuk ngan aku..
terus rase nak cirit birit..
pffft~

harini buat julung-julung kalinye aku bace paper...
walaupon malas nak amik port pasal perkataan BERSIH mahupon politik,tap aku gagah perkasekan jugak diri ni mengharungi liku-liku kehidupan..*cehh!!berfalsampah plak..
last-last kene perli ngan Encik Zool..
ohemji..encik zool...saye baru terbuke pintu hati bace pasal soal jawab agame taw..
ilmu saye pasal agama tade la cetek sangat cume tengah nak menambah ketebalan...
sile percaye ape yang aku taip ni..kalau tak caye,tanye Anip..
yang kiri tu kak mira..yang kanan tu awek cun..
Kak Asiah mengganti Encik Zool

Kak Fiza ngan Kak Damia


harini aku banyak gelak dengan kak Mira.kak Asiah,kak Damia ngan Yus..
rasenye kalau jadi pengarah cerite,aku dah terlebih layak..
setakat KL gangster tu macam kat hujung tahi hidung aku je...
drama melayu dalam tangan lah...
asal ade tikam-menikam,makan-memakan,rebut-merebut dan yang paling penting skali nangis menangis,make complete lah cite melayu tersebut!
see,i told ya it was easy!

hari ni hidup kosong..
rase macam tade mood dari awal bukak mate sampai la sekarang ni..
member ajak lawan kentut pon,kentut aku tade mud nak kuar tengok duni luar..
apetah lagi aku nak menegur orang lain..
lagi aku tade mud..
time kaseh kat ahjumma Anum,my husband seo and Yus sebab bawak aku jalan ke kafe untuk lunch tadi..

oklah..jangan lupe tengok bang bang boom jap ag..
diowang kenekan si rafidah tu..
Ni  lah Kak Rafidah yang muke same cam Siti tu..

pade aku tak patut sebab macam mempermainkan perasaan orang..
tapi kite tengok ajelah ape ending die ann?
ok nk concentrate..
bai~

1 ulasan:

Intan Nurul Syazwani berkata...

jom kite lwn kentot jom...haha