to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Julai 05, 2011

Entry sedih..lembu punye tahik,Jujue dapat name

hari ni tak pasal-pasal aku dengan Yus kene kuarantin..
sebab buat salah..
tapi yang paling bestnye salah tu bukan aku yang buat..
aku cume tolong autoclave je..
barang ape yang ade dalam bakul autoclave tu pon aku tataw..
taw-taw je aku terautoclave barang yang memang nak digunakan cepat...
marah jugak lah encik zool dalam guraun..
lame jugak aku dengan yus kene lepak lab sebelah sebab kene kuarantin..

bukan nak cakap ape..
cume mungkin aku dengan Yus selalu sangat buat kerje kot dats why kesalahan kitorang tu selalu nampak..
yelah..kerje yang memang aku buat dah salah apetah lagi kerje yang orang lain buat salah aku dapat name...
bengangpon ade jugak..
tapi nanti macam tu la pon hidup dah bekerje kan??

oklah..nak masuk tido sebab da pening kepale..
huhu...anyway,aku tolong buat purification untuk kak mira dapat taw!
kire macam successful rate aku dah naik 50% la..huhuhu!*bangge jap..
ok bai!


sorry sebab lame tak hapdet blog..

1 ulasan:

I.R.F.A.H.Z berkata...

tahi di tgh padang nmpk, tahi hidung sendiri tak nmpk...