to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Ahad, Oktober 10, 2010

Barney and Fluffy

aku ade 2 eko arnab..
okei,bkan ade..
aku tolong bele dikale ujon minggu..
pade 10.10.10 yg konon2nye sheikh muzafar kawen tu,aku secare rasminye jdi pengantin pompuan die..
ceh!stop dreaming la bebeh..
actually aku nk cite sal arnab INCIK MUSTAQIM yg sgt comei n ADORABLE!

okei..yg seko tu name die BARNEY..
cmnila lebey kurang rupe barney..tp ni gamba aku import kt google je..bkan gambo barney btol..

nape namekan die barney?
pnah tgk cite how i meat your mother?
barney tukn yg cm bongok tu ann?
yg nakai tu?
okei incik mustaqim bg sbb arnab itam putih ni nakai sket..
aktif!
but i like~~
ade pnah skali tu die geget tgn mus..
sampai darah..
ingatkn pastu die nk jd vampire cm edward..
lame aku tunggu die btukar..
tp bile aku kasik kangkung die mkn gak..
mungkin darah mus xcdap kot??
depa ni sgt manje..
aku lepaskn dowg kat padang rumput seblah blok aku..
depa pon men la ngan happily ever afternye..
yg beznye,bile ade buyik plik sket2,masing2 lari dok celah kangkang aku..
sweet an?pasni nk kapel ngan rebit natang lah..
ahahaha~tamo rebit manusie..

yg lagi seko tu name die FLUFFY
lbey kurang camni kot?
tp lg kecik la..besa sket dr tapak tgn..
..
nape bg name ni??
sbb aku yg cdgkn..
arnab putih coklat ni lambat sket dpt name bbanding barney..
dats y aku men bubuh je FLUFFY..
tp aku rase name tu sgt seswai ngan arnab tu..
sbb antare due eko arnab ni,FLUFFY yg plg gemok..
kire seswai la ngan name ann?
bdn die klo tgk,rase cm nk geget je..
xpon bwat sate..
okei,itu tipu..
aku ni pencinta haiwan..
xtegamak nye aku nk bunoh mereke yg comei2 cm aku ni..
sian makhluk comei cm aku klo asyik nk dibunuh je ann?

oklah..
i guess itu je yg aku nk bebel arini..
sbb aku sgt bosan tade bwat ape2..
smlm ade owg ajak p cs..
tp arini diam je..
pnat la tu..
xpe2..
lepak ngan rebit je la..
penghibur hati dikale duke lare..
keh3..
sowie la sbb xdpt nk uplod ape2 gambo sal rebit ni..
almaklumla..
aku tade kamerapon..
hp bekamerapn aku da p bg kat owg..
make aku dgn ini mengisytiharkn diri aku muflis A.K.A BANKRAP!
okeh..enough bebel..
aku nk p bwat megi..
acik bg rebit makan je sampai aku nk tesuapkn mulut aku kangkung plak..dem!


p/s:agaknye kalo dalam bilik aku ade cctv mesti owg ingat aku gile sbb borak2 ngan rebit nie..
lagi satu,agak2 rebit aku yg besa tapak tgn ni bley jd besa ni x?

Tiada ulasan: