to all readers,do leave me your comment or suggestion at the shout mix or juz comment it on my entry..i really appreciate that and hoping that i could blogwalking to yours... =)

Selasa, Mac 01, 2011

Aku Sudah Tuwe!!!!

Hey!aku dah start memikirkan pasal PSM taw sekarang!!
sile bagi tepukan gemuruh untuk aku..
kihkihkih...
rase looser gile bile tataw nak pilih tajuk ape hari jumaat hari tu..
okeh,pade yang nak boo aku,sile boo sekarang..
nak booo pepanjang sampai 16 ratus harakatpon boleh kalau panjang nafas tu..

kalau putus nafas,jangan salahkan aku pulak..


setelah bertape digua tempurung selame empat belas hari lime malam termasuk tige malam tanpa bintang,aku putuskan sendiri yang aku nak amik tajuk yang ade kaitan ngan wastewater..
~lepas ni tarak hal lah nak terbang gi kelas~

tataw asal aku beminat nak main-main ngan air ni tapi yang pastinye,minat aku ke arah tu..
mungkin juge aku ade kaitan ngan Puteri Duyung kot??takpon Puteri Gunung Ledang...
~hari ni nak masak ape eh??~

aku juge belum pasti sejauh mane busuknye waste water yang aku bakal ngadap nanti..
mungkin lebih busuk dari tahek aku yang dah seploh hari tak berak mahupon ketiak Haryani selepas jogging??

~ini BUKAN ketiak Yani!!~

itu semua menjadi tande tanye..
tapi yang pastinye setelah aku cube memujuk rayu menjadi mak guard dihadapan bilik Dr Shaza Eva pagi tadi sewaktu sesi lab tengah berkumandang,aku menyatekan satu konklusi setelah menyanyi nyanyi lagu mencari konklusi bersame Suguna dan juge Teo...
wuuuu~Dr Shaza bagi aku harapan palsu..
sampai hati die mempermainkan hati aku yang kicik ni..
beliau tak balaspon mesej aku apetah lagi nak memunculkan diri seperti genie yang bergelek-gelek kuar dari pelite ajaib...
~imaginasi budak chumeyl~

tapi takpe Dr..aku pasti die ade reason untuk mengelak dari berjumpe ngan aku..
tapi,pade pendapat aku,aku rase mungkin die rase tercabar ngan kecantikan aku barangkali..
almaklumla,gadis kuat tido seperti akukan cantik....kihkihkih...
~cantikkan orang yang kuat tido??~

so setelah meng-gibap-kan diri,akupon melangkah penuh lemah gemalai seperti tarian inang di istana budaya ke bilik Dr Topik..
hoyeah!!Incik Rumate temankan saye..
maseh incik Rumate..mmuaahhxx3!!
alhamdulillah...dapat jugak tajuk yang ade kaitan ngan water...
tapi tajuk ni tak ke arah treatment sangatla..
arah utare selatan timur baratpon aku tak berape nak pasti..
mungkin juge sebab aku yang memilih tajuk ni dah hilang arah tujuan??
cume yang aku taw tajuk ni lebih kepade mengetahui komposisi dalam air tu sesuai or tak untuk tumbuhan(kottt??)
tapi yang lagi bestnye,eventhough keputusan aku kali ni tak de kaitan ngan kawan-kawan seperti melekat je ngan mereka umpama gam gajah,tapi yang ber-supervisor-kan Dr Topik semuanya my dearest fwend lah!!!
aku,Yani,Fera,Dayah dan juge Niza...

~kami yang chumeyl~

hoyeah!!!excited lorh!!
but after dis,nak kene teman Incik Rumate jalan-jalan carik supervisa..kihkihkih..
takpe Nana,sape je ko pilih,aku sapot ko!!temasukla Dr Fahrul sekalipon..
(pastu ko bwat pasal wastewater gak kan??same ngan aku nanti..kihkihkih..pastu boley campak kat Fera)

well,ape-apepon harap-harapnye semangat keseronokkan ni tak kan berakhir sampai aku pakai topi besa naik pentas nanti sebab aku masih tak mempunyai cite-cite untuk pakai topi besar duduk disawah padi..
aku tamau hangat-hangat tahek Kak Yah je sebab tahek Kak Yah tak hottpon cam tahek hidung Niza..
~siyesli,,ini LAGILA BUKAN Piqa~

kamu semua,,,doakan aku untuk tabah mengharungi semester-semester akan datang ye??
nanti aku blanje korang eskem pedelpop yang macam pale Kak Yah ni okei??
~rase cam nak gegetkan pale die??jom konsi ramai-ramai??~

pee/ass: rase macam baru semalam aku tekedek-kedek pakai pampers...

Tiada ulasan: